S naší novou pneumatikou SPEED-GRIP 5 vás zima nepřekvapí. Tato nová pneumatika s atraktivním profilem běhounu a nápadně řešeným vnějším ramenem je skutečným specialistou, který kombinuje výrazné vlastnosti vhodné pro zimní podmínky se spolehlivým výkonem na suchu.
Drive with confidence, no matter the conditions. Snow hooks and grip edges allow superior handling in deep snow. The sipe concept positioned in various angles results in an efficient interaction with snow surfaces during acceleration and braking.
Konstrukce běhounu pomáhá rozptylovat vodu na vozovce při brzdění a zatáčení. Dezén s V-drážkami zajišťuje účinný odvod vody a sněhové kaše za mokrých jízdních podmínek, a tím i vyváženou stabilitu.
Zvýšená tuhost a vyvážená bloková konstrukce v oblasti ramen zajišťují přesné ovládání. Při zatáčení tak budete mít dokonalou kontrolu v každé situaci, kterou toto chladné období nevyhnutelně přináší.
Atraktivní profil běhounu s nápadně řešeným vnějším ramenem. Tato nová pneumatika s atraktivním profilem běhounu a nápadně řešeným vnějším ramenem je v mnoha ohledech skutečným specialistou. Začlenění siluety hory je skutečně poutavým prvkem.
Tento nový zimní specialista přesvědčí nejen svými velmi dobrými vlastnostmi v zimních podmínkách, ale také těmito výsledky:
Číslo 1 v oblasti ovladatelnosti na mokru
Číslo 1 v brzdění na suchu
Číslo 1 z hlediska spotřeby paliva
Testy provedla společnost TÜV SÜD Product Service GmbH pro společnost Continental a probíhaly od února 2021 do března 2021. Rozměr pneumatiky 205/55R16 91T; VW Golf VII a VIII; místa testování: Na sněhu: Continental Arvidsjaur (S), Mokrý a suchý: Contidrom (D), ATP Papenburg (D); valivý odpor a vysoká rychlost: TÜV SÜD PS Garching (D); vnější hluk: Neubiberg (D); další testované výrobky: Falken Eurowinter HS01, Firestone Winterhawk 4, Fulda Kristall Montero 4, Hankook Winter i*cept RS2 W452, protokol č. 713205315-PM. Protokol je k dispozici zde.
Dobrá přilnavost na mokré vozovce je klíčová pro bezpečnou jízdu. Hodnocení přilnavosti za mokra uvádí výkon pneumatiky na mokré vozovce, který se dělí do tříd od A až po E. Čím vyšší třída, tím kratší brzdná dráha na mokré vozovce.
Nízký valivý odpor šetří palivo a snižuje emise CO2. Pneumatiky označené třídou A mají nejvyšší palivovou úspornost, naopak pneumatiky spadající do třídy E mají úsporu paliva nejmenší.
Jedná se o vnější hluk odvalující se pneumatiky měřený v decibelech. Štítek uvádí hlučnost, která se dělí do tříd od A až po C.
Kromě standardního štítku jsou k dispozici také piktogramy určené pro pneumatiky do náročných sněhových podmínek (symbol sněhové vločky na horském štítu se třemi vrcholy) nebo pro pneumatiky, které mají vhodnou přilnavost na zledovatělém povrchu (pouze pneumatiky pro osobní automobily /třída C1).
Další informace o štítku EU pro značení pneumatik naleznete zde.